Got a hold on me

piątek, 28 listopada 2014

Część 78


Narrator
Leżała opierając swoją prawą dłoń na jego torsie, on jeździł kciukiem po jej nagim ramieniu. Podniosła głowę, aby spojrzeć w jego niebieskie oczy i jak zwykle przepadła. Uniósł kąciki ust do uśmiechu. Dotknęła rzemyka na jego szyi i tego, co było na nim zawieszone.
- „Będziesz go nosił?”
- „Przecież już go noszę, nie widać?” – drugą ręką dał jej pstryczka w nos, roześmiała się, ale zaraz spoważniała. Położyła głowę z powrotem na jego ramieniu.
- „Nawet jak wyjadę?” – poczuła, że zastygł w bezruchu, a kciuk zawisł nad jej ręką. Po chwili wypuścił powietrze i tym razem całą dłonią wrócił do smyrania.
- „Olsia, ja nie chcę, żebyś wyjeżdżała.”
- „No, ale będziesz nosił nawet jakbym musiała wrócić?”
- „Ja tego nie dopuszczam do świadomości, ale tak, będę nosił, a Ty zostaniesz i…”
- „Tay, od początku wiedziałeś, że jestem tu na stypendium, tyle razy zaczynałam rozmowę, a Ty mówiłeś, że będziemy martwić się później.”
- „No bo przecież oboje nie wiedzieliśmy, w którą to pójdzie stronę.”
- „Ale poszło w taką, że jesteśmy razem, ja mam jeszcze tylko ten cholerny egzamin u Jordana i…”
- „Myślałaś o mojej propozycji?”
- „Tak jak obiecałam, myślałam.”
- „I co?”
- „Nic nie wymyśliłam.”
- „Byłoby to najlepsze rozwiązanie, przecież wiesz, że ja mogę…”
- „Nie naciskaj Tay.”
Uśmiechnęła się na wspomnienie rozmowy z Panią Jadzią i doktor Maciąg. Tak jak przypuszczała, Uniwersytet Warszawski nie mógł opłacić jej kolejnego roku ani nawet pół, złożyła więc wniosek o urlop dziekański. Na razie na semestr letni. W wakacje na pewno wróci do domu, może Tay z nią poleci? A może wszystkich namówi na wycieczkę do Polski? To by dopiero było! Morze, góry, Mazury… Rozmawiała z szefową i ta ucieszyła się, że Ola planuje zostać, od razu chciała podpisać z nią umowę na cały etat, bo bardzo była zadowolona z jej pracy. Jeszcze tylko pozostało porozmawiać z Pawłem i Polą o mieszkaniu ciotki.
- „Kochanie, ale musisz w końcu coś postanowić, przecież mamy już prawie koniec marca, a ja naprawdę jestem w stanie Ci pomóc. No i jak już wspomniałem, nie przyjmuję do wiadomości, że miałabyś nagle zniknąć.”
‘Taa, opłacić studia, żebym sobie tu spokojnie mieszkała i żyła z Tobą. A moja rodzina?’ – pomyślała dziewczyna, a na głos powiedziała:
- „Obiecuję, że pomyślę, na razie biletu powrotnego nie mam, Paweł też jeszcze walczy z jakimś egzaminem.”
- „Teraz powinienem być zazdrosny, że jesteście tam we dwoje, jednak jak była Pola, to byłem spokojniejszy.”
- „Tu się puknij!” – postukała go w czoło, na co cmoknął ją w skroń, po czym przekręcił na plecy aż pisnęła i pocałował.
- „Wyglądasz niezwykle pociągająco w tej koszulce.”
- „Uhm… Ktoś chyba korzystał z damskiej ręki wybierając ją dla mnie?”
- „Nie wierzysz w mój gust? Sądząc po tym, z kim się spotykam mam chyba nie najgorszy.”
- „No wiesz!” – chciała uderzyć go pięściami na niby, ale złapał jej dłonie i skrzyżował nad głową.
- „I kto jest teraz górą?”
- „Pan, Panie Hanson.”
- „I kto się teraz musi słuchać młodszych, Pani Jabłonnska?” – już dużo lepiej wymawiał jej nazwisko.
- „Ja, ale w takich chwilach wybitnie mi to nie przeszkadza.”
Tay poluzował uścisk, objęła go za szyję i przyssała się do jego ust jak pijawka.
- „Mmm, Pani Jablonnska, bardzo dobrze Pani smakuje.”
- „No to smacznego Panie Hanson.”
Taylor zaczął całować ją po dekolcie, odsuwając ramiączka i uwalniając jej piersi spod delikatnego materiału czarnej koronki. Dziewczyna po dziś dzień nie mogła nadziwić się, że tak dobrze może być w łóżku z facetem. Owszem, z Igorem też było nie najgorzej, ale z niebieskookim, to była wprost jazda bez trzymanki. Zamyśliła się chwilę, by ponownie poddać się jego ustom, które całowały jej ciało skrawek po skrawku, a w miejscu, gdzie wydychał ciepłe powietrze pojawiała się gęsia skórka. Dzisiaj on dominował, ona dostosowała się do jego rytmu. Potrafiła się poddać, mógł robić z nią, co chciał. Zamknęła oczy, wplotła dłoń w jego włosy, które stawały się coraz bardziej wilgotne, oddychali szybciej i szybciej. Tay nie należał do ‘cichych’ kochanków i coraz bardziej się ośmielał, co tylko podgrzewało atmosferę. W końcu i Ola przestała się wstydzić i pozwalała sobie czasem na głośniejsze dźwięki. Tak też było dzisiaj. Gdy nadeszła ekstaza oboje przypieczętowali ją głośnym jękiem. Trwali tak chwilę, po czym Tay przeturlał się na plecy przyciągając ją do siebie.
- „Jaka Pani dzisiaj głośna, Pani Jabłonnska.”
- „Uczę się od Pana, Panie Hanson. A dzisiaj wiem, że wolna chata, to sobie pozwoliłam.”
- „Ojtamojta, cicho krzyczeć zawsze można.”
Rozbawił Olę tym stwierdzeniem, śmiała się z niego, po czym poszli pod ciepły i bardzo długi prysznic.

Nie było im jednak dane nacieszyć się wolną chatą w wolną sobotę, bo rano telefon Tay’a dzwonił uporczywie już chyba czwarty raz.
- „Halo?” – odebrał wreszcie zaspanym głosem.
- „Cześć synku, przepraszam, że Cię budzę, Isaac powiedział, że chyba Ty jedyny jesteś w domu. Jest może z Tobą Ola?”
- „Jest, a co?”
- „Potrzebuję Waszej pomocy, dasz mi ją do telefonu.”
Nic nie rozumiejąc obudził Olę, zasłaniając mikrofon powiedział, że mama chce z nią mówić.
- „Tak? Dzień dobry Pani Hanson.”
- „Ola, Ty jesteś kobietą, a potrzebuję Waszej pomocy. Miałaś do czynienia z dziećmi?”
- „Z dziećmi?” – Ola spojrzała na Tay’a, ale pokiwał głową, że nic nie rozumie. – „Mam młodsze rodzeństwo.”
- „Ale mi chodzi o takie całkiem małe dzieci.”
- „No też miałam, w rodzinie, w sumie…”
- „To całe szczęście, pomożecie mi, prawda? Zaraz będę w domu, zbierajcie się.”
- „Ale, ale…”
- „W domu wszystko wytłumaczę.” – powiedziała i się rozłączyła. Ola streściła rozmowę Tay’owi.
- „Mówiłem Ci, że mama była opiekować się dziećmi u naszej kuzynki, bo ona coś tam musiała pozałatwiać, a mąż w delegacji, a mama wiesz, zawsze chętna.”
- „Ale co się teraz stało?”
- „Nie wiem, ale jak mama mówi, że zaraz będzie, to to na pewno jest zaraz.”
Zdążyli tylko umyć zęby jak usłyszeli warkot silnika pod domem. Ola związała włosy w kitkę, wskoczyła w jeansy, złapała Tay’a bluzę narzucając ją jedynie na biustonosz i weszli do salonu w tym samym momencie, co Pani Hanson niosąc jedno dziecko na rękach, a drugie prowadząc za rękę.
- „Jak dobrze, że jesteście. Pauline wylądowała w szpitalu, bo chyba czymś się podtruła na stołówce w pracy, muszę zawieźć jej kilka rzeczy, z dzieciakami nie dam rady. Dziewczynka, Maddy, ma cztery lata, Josh niecały rok, poradzisz sobie?” – Pani Hanson patrzyła bacznie na zszokowaną Olę.
- „Tak, oczywiście.”
- „Taylor, rozbierz ich, bo się zgrzeją, a Ty chodź, pokażę Ci, co im dać do jedzenia.”
Pani Hanson tłumaczyła wszystko, Ola próbowała zapamiętać, ale mama Tay’a wolała zanotować, co jak się później okazało, było całkiem słuszne. Usłyszały płacz małego Josha i zobaczyły jak Tay niesie go jeszcze w kurtce na wyciągniętych rękach.
- „Synu, ale możesz go bliżej trzymać, on nie gryzie, jeszcze nie ma zębów, chociaż Maddy się to czasem zdarza.” – Pani Hanson spodobał się jej dowcip.
- „Już ja się tym zajmę, Pani niech jedzie, tylko proszę na spokojnie, poradzimy sobie. A Ty…” – wzięła chłopca z rąk niebieskookiego – „…dzwoń po wsparcie.”
- „No ze wsparcia będzie jedynie Zac, za godzinę, Suzie przyjedzie po zajęciach.” – Pani Hanson zakręciła się, powiedziała do Maddy, że zostanie z wujkiem Taylor’em i ciocią Olą i że ona niedługo wróci i tyle ją widzieli.

14 komentarzy:

  1. pierwsza część wow!! aż mi gorąco ach... super scena, widziałam to oczami wyobraźni...
    szkoda że Ola nie chce mu nic powiedzieć, bo jak widac chce zostać, tylko że wiemy już ze nie zostanie :( ach...
    wow opieka nad dziećmi, no ładnie... haha bardzo mi sie podoba zdanie jak Tay niesie małego Josha haha
    a zobaczymy jak to będzie dalej z dziećmi :) i ciekawe co ze wsparciem...
    ach, byleby do poniedziałku... super czesc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, cieszę się i powiem, że jestem dumna z tego dzisiejszego seksu :D Ola wspominała kiedyś, że ostatnią osobą, która się dowie będzie Tay. Chce być pewna, że wszystko uda się jej załatwić. A Tay taki do dzieci nieporadny :D Hehehe! Wszystko jest po coś i ta opieka nad dziećmi też jest po coś...

      Usuń
    2. taaaaaaaa.... pamiętam po co te dzieci

      Usuń
  2. Hahaha fajnie, że Tay nie należy do cichych kochanków :) to mi się bardzo podoba. Gdyby cała część była taka pozytywna jak ten ich seks...
    Ja rozumiem dlaczego Ola nie mówi Tay'owi o swoich planach. Jeśli na "coś" czeka - postąpiłabym identycznie. Przynajmniej z założenia. Natomiast przypuszczam, że boom będzie mieć dwie składowe. Ale nie będę wygłaszać pełnej teorii :)
    Myślę, że Tay'owi spodoba się Ola w roli "mamuśki" i to doprowadzi do pewnej rozmowy. A potem już poleci wszystko w dół jak piłka po schodach. Hop, hop, hop. Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie należy Taylorzysko do cichych, nie należy, już od połoy Hanfica przemycam jakieś jęknięcia czy westchnięcia, hehehe! A ja bym chciała poznań pełną teorię, proszę... Dwie składowe? Pierwsza, to rozmowa o 'mamuśce'. A druga?

      Usuń
    2. Co prawda przeczytałam już dwie kolejne części, ale muszę odpisać! Rozmowa o mamuśce -> Ola w końcu wyzna, że nie może mieć dzieci, okaże się, że wszyscy poza nim wiedzą -> kłótnia, brak zaufania -> eskalacja uczuć Zac'a do Oli, "coś" między nimi i boom. Chyba za bardzo pojechałam:P Przecież w prologu nie ma nic o tym, żeby bracia byli skłóceni (albo nie pamiętam?). No. Ale taką miałam teorię dwie części temu;)

      Usuń
    3. No ciekawa jestem, co będziesz myślała po kolejnych częściach ;)

      Usuń
  3. Pięknie, nabrałam kolorów głębokiej purpury i ukrywam swój pysk w pracy, aby nikt się nie pytał com taka czerwona, bo co niby odpowiem? Że czytałam zajebistą scene erotyczną o głośnych kochankach z Taylorem Hansonem w roli głównej? Pewnie, wtedy już każdy byłby pewny, że mam kuku na muniu :D Oczywiście scena rewelacyjna!!! Ale tego nie muszę pisać, zrobiłabym Ci samojebke mego czerwonego pyska hehehe. A te dzieciaki na koniec? No proszę, młodzi mają małą praktykę w obyciu :P Ciekawe czy zachce im się próbować dalej :P No i co z tymi badaniami Olki???? Matko Bosko kochano ciekawam strasznie. I dobrze Oleńka weźmie urlop dziekański i zostanie w USA :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się scena podobała :) Mnie samej się podobała powiem pyszałkowato :P Czy praktykę? No Olka ma tam niby jakąś, a Tay dziwacznie sobie radzi, a raczej nie radzi. No wniosek o urlop już złożony, a co z tego wyjdzie? Jakąś odpowiedź znajdziesz w dzisiejszej części, ale pewnikiem przeczytasz jutro.

      Usuń
  4. ale fajna ta ich miłość i ta namiętność... można pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam napisać że jestem pewna że Ola się świetnie spisze w nowej roli (opieki nad dziećmi) :)

      Usuń
    2. Tak, myślę, że tak. Ale czy to jej na dobre wyjdzie?

      Usuń
  5. Gorąco, gorąco na początku, a potem kubeł zimnej wody haha.
    Dzieci - trochę praktyki im się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, zaraz będzie to, czego niektórzy się spodziewali. Ech... Już mi smutno.

      Usuń